نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 2000d kit EF-S 18-55mm Is ii

دوربین کانن EOS 2000D این یکی از جدیدترین محصولات شرکت کانن است که در رده پایین ترین دوربین های DSLR این شرکت به شمار می رود. با توجه به قیمت نسبتا پایین این دوربین می توان این دوربین را برای کسانی مناسب دانست که قصد دارند کمی در زمینه عکاسی حرفه ای تر شوند و نسبت به دوربین گوشی های هوشمند خود عکس های حرفه ای تری بگیرند. این دوربین را می توان جایگزینی برای دوربین 1300D کانن دانست که شباهت های زیادی دارد اما سنسورهای آن ها متفاوت است.

ویژگی های ظاهری Canon EOS 2000d

با توجه به اینکه Canon EOS 2000D یک دوربین DSLR است، از دید یا نوری استفاده می کند که حدود 95 درصد از قاب تصویر این منظره یاب را پوشش می دهد. استفاده از این منظره یاب برای کار در نور روشن و دیدن قاب تصویر با کیفیت بالا می تواند کمک زیادی به ثبت عکس های با کیفیت بهتر کند. نقطه ضعف اصلی منظره یاب اپتیکال استفاده شده در این دوربین این است که تا زمانی که به حالت Live View نروید، نمی توانید اثر تغییرات دیافراگم، ISO و … را مشاهده کنید.

علاوه بر این منظره یاب، از نمایشگر ال سی دی غیرقابل چرخش و غیر لمسی سه اینچی استفاده شده است. به همین دلیل، گرفتن عکس از زوایای پیچیده با این منظره یاب کمی دشوار است. البته جدا از این نقاط ضعف، کیفیت نمایشگر واقعا خوب است و دلیل استفاده نکردن از صفحه لمسی پایین نگه داشتن هزینه دوربین است.

یکی از تفاوت های مهم Canon EOS 2000D و 1300D در سنسورهای آنهاست. اگرچه سنسور Canon EOS 2000D همچنان مانند 1300D یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی است، اما از تراشه های پیشرفته تری استفاده می کند. با توجه به اینکه در این دوربین از پردازنده DIGIC 4+ استفاده شده است، بنابراین محدوده ISO بین 100-6400 ثابت می ماند.

ویژگی های کیت EF-S 18-55 ii است

لنز استفاده شده در این کیت Canon EF-S 18-55 is ii است که اساس اکثر دوربین های کانن است. این لنزها از یک تثبیت کننده نسبتا قوی استفاده می کنند اما این محصول برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای مناسب نیست.

منظره یاب تعبیه شده در این محصول دارای آینه 5 طرفه بوده و تصویر را بسیار واضح تر و با رنگ بهتری نشان می دهد. صفحه نمایش 3 اینچی 920000 نقطه وضوح ایده آلی را برای دوربین های سطح پایه ارائه می دهد و از حالت Live View نیز پشتیبانی می کند. بدنه این محصول کاملاً ارگونومیک بوده و امکان عکاسی بدون خستگی را برای ساعت ها فراهم می کند. دکمه ها در بهترین مکان ممکن قرار دارند و از آنجایی که یک مدل میان رده است به گونه ای ساخته شده است که به راحتی در دست گرفته و کار می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 2000d kit EF-S 18-55mm Is ii" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon Eos 2000d kit EF-S 18-55mm Is ii"، کلیک کنید.