نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7 III Body

دوربین SONY α7 III آلفا سومین مدل از سری آلفا 7 سونی است این محصول جدید با امکاناتی که دارد می تواند گزینه ای مناسب و ایده آل برای افراد مبتدی و حرفه ای باشد. با بدنه ای کوچک و ارگونومیک که وزن بسیار کمتری نسبت به دوربین های DSLR دارد، کیفیت تصویر عالی خواهد داشت و در مجموع، مانند سایر دوربین های بدون آینه جدید سونی، کیفیت بدنه کوچکتر با همان اندازه را با هم به خطر نمی اندازد.

ویژگی های دوربین آلفا SONY α7 III

سونی در این دوربین یک سنسور جدید 24.2 مگاپیکسلی SIMOS دارد که با توجه به ساختار خود نور بیشتری را جذب می کند و وضوح مورد انتظار از یک سنسور فول فریم را دارد. در کنار این سنسور نسل جدیدی از پردازنده محبوب Bayonex X نصب شده است که سرعت پردازش داده ها را 1.8 برابر افزایش می دهد. ترکیب این دو قسمت حساسیت نوری بین 100 تا 51200 ایجاد می کند که می توان آن را به 50 تا 204800 ارتقا داد. تثبیت کننده پنج محوره یکی از دیگر ویژگی های مفید دوربین است که هرگونه لرزش دوربین را خنثی می کند. دست کاربر تا 5 استاپ و وضوح تصویر ایده آل را حفظ می کند. اما می توان گفت فوکوس خودکار جایی است که این محصول می درخشد. α7 III دارای 693 نقطه تشخیص فاز است که 93 درصد از کادر تصویر را پوشش می دهد، در حالی که از 425 نقطه تشخیص کنتراست برای بهبود فوکوس استفاده می شود. قابلیت تشخیص لبخند و چشم انسان و حیوان نیز عملکرد این سیستم را با سرعت 10 فریم بر ثانیه بهبود می بخشد و فوکوس بر روی تمامی تصاویر گرفته شده انجام می شود تا یک صحنه را از دست نخواهید داد. قابلیت فیلمبرداری 4K از دیگر ویژگی های محبوب این محصول برای علاقه مندان به ساخت فیلم است.

سونی a7 III

کیفیت عکاسی سونی a7 III

می دانیم که این دوربین به صورت فول فریم با رزولوشن 24 مگاپیکسل تولید می شود که در کنار عملکرد بدون آینه، کیفیت تصویر فوق العاده ای را در این محصول ارائه می دهد، وجود یک تثبیت کننده که در دوربین و مستقیماً روی سنسور تعبیه شده است. مهم نیست از چه لنزی استفاده می کنید، لرزش های تصویر به درستی حذف می شوند. و این سرعت تقریبا بالاست. هیچ چیزی از ارزش عکس ها در هر فریم کم نمی کند. فوکوس دقیق تری داشته باشید و با استفاده از صفحه لمسی خود به ناحیه مورد نظر و دقت مورد نیاز خود برسید.

SONY A7 III

ویژگی های دوربین بدون آینه سونی a7 III

  • تاریخ معرفی 2018
  • وضوح 24 مگاپیکسل
  • ابعاد سنسور فول فریم
  • سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه
  • مجهز به سنسور تثبیت کننده تصویر
  • کیفیت فیلمبرداری 4K UHD
  • کیس ضد نفوذ
  • سرعت فیلمبرداری 120 فریم در ثانیه
  • 693 تعداد نقاط فوکوس
  • صفحه لمسی
  • مجهز به لرزشگیر تصویر

فیلمبرداری با دوربین Sony a7 iii

کیفیت فیلمبرداری بالا همیشه یکی از نقاط قوت دوربین های سونی به خصوص سری آلفا آن بوده است و همیشه فراتر از انتظار ماست. کیفیت فیلمبرداری این دوربین 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 3840×2160 می باشد که البته باید توجه داشت که در صورت تنظیم کیفیت می توانید این سرعت را به 120 فریم بر ثانیه برسانید به فول اچ دی، متاسفانه فیلمبرداری این دوربین محدود است و نمی تواند عکس بگیرد. بیش از 30 دقیقه، شاید ویدیو به خودی خود متوقف شود. البته لازم به ذکر است که اگر کیفیت را روی Full HD قرار دهید می توانید این سرعت را به 120 فریم بر ثانیه برسانید.

ویژگی های بدنه دوربین

زیبایی محصولات سونی همیشه خاص و پرطرفدار بوده است و این زیبایی بصری تاثیر بسزایی در فروش محصولات این شرکت داشته است. در حال حاضر یکی از کوچکترین دوربین های بدون آینه و فول فریم موجود در بازار است.دوربین سونی a7 iii ظاهری جذاب دارد که راحتی را به شما ارائه می دهد، به طوری که از کار با آن خسته نشوید، عایق بندی خوبی دارد، در شرایط نامساعد جوی عکس و فیلم بگیرید و نگران ورود گرد و غبار به دوربین خود نباشید درست است که بدنه این دوربین کوچک طراحی شده است اما تمامی ورودی ها و خروجی های لازم مانند ; دارای USB و Micro-Hdmi و همچنین هدفون و میکروفون است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7 III Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7 III Body"، کلیک کنید.