نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a6400 Kit 16-50mm تومان 52,000,000

شرکت سونی همیشه به زیبایی ظاهر اهمیت زیادی داده است، از این رو اکثر دوربین های این برند زیبایی منحصر به فردی دارند، دوربین سونی α6400 علاوه بر داشتن بدنه کوچک و وزن سبک، سرعت و عملکرد بسیار بالایی دارد. که الف عکاس می تواند از یک دوربین فول فریم دریافت کند! هم عکاسی از اجسام ثابت و متحرک و هم فیلمبرداری. به سادگی تصویر خود را با یک ترکیب خلاقانه ذخیره کنید و از وضوح و جزئیات بالای آن شگفت زده خواهید شد. به طور خلاصه می توان قابلیت های این محصول را در موارد زیر خلاصه کرد:

بررسی تخصصی دوربین سونی a6400

فوکوس در سری جدید دوربین های سونی بهبود یافته و بهبود یافته است و از نظر فوکوس خودکار با بهره مندی از فناوری های خود این برند شاهد سرعت و دقت استثنایی در آن ها هستیم. این مدل دارای 425 نقطه فوکوس تشخیص فاز است که 84 درصد از کادر شما را پوشش می دهد. سرعت فوکوس خودکار 0.02 ثانیه است و به لطف ترکیب دو روش تشخیص کنتراست، فاز سوژه را به خوبی دنبال می کند. علاوه بر این، این سیستم به لطف فناوری Focus D که برای سبک های ورزشی و وحشی حیاتی است، می تواند سوژه را بهتر دنبال کند.

یکی از ویژگی های مهم دیگر دوربین آلفا SONY α6400 که عکاسان ورزشی و حیات وحش به آن نیاز دارند، سرعت بالای عکاسی پیاپی است که در این مدل می توان تا 11 فریم را ثبت کرد که هر کدام با فوکوس خودکار است. یک صحنه را از دست ندهید فرمت های ذخیره سازی در حالت jpeg به 116 عدد و در فرمت خام به 46 عدد می رسد. عامل دیگر امکان عکاسی از سوژه هایی است که با کوچکترین صدایی می توانند فرار کنند مانند حیوانات، بنابراین عکسبرداری باید در سکوت کامل انجام شود. در این صورت به سرعت 8 فریم دسترسی خواهید داشت. برای عکاسی پرتره توانایی تشخیص چشم انسان و حیوان را دارد و با الگوریتم های خاص با دقت بالا و ضریب خطای کم سوژه را به بهترین شکل دنبال می کند.

سنسور دوربین سونی Sony a6400

سنسور نصب شده همانطور که در ابتدا اشاره کردیم 24.2 مگاپیکسلی است و نوع آن Exmore Simos می باشد. این سنسور از سیم کشی مسی بهتری استفاده می کند و نور بیشتری را جذب می کند. ساختار این سنسور به همراه پردازنده Bionics X سرعت عملکرد بهتر و کیفیت تصویر طبیعی تری را فراهم می کند. برای عکاسی در شب و تاریکی، ISO 100 را می توان به 32000 تا 102400 ارتقا داد و نویز تصویر در مقادیر ISO بالا تا حد زیادی کاهش می یابد. به لطف استفاده از الگوریتم های محاسباتی دوربین های فول فریم در این محصول، شاهد بافت طبیعی تر و رنگ های بهتر پوست انسان هستیم.

ویژگی های کلیدی دوربین بدون آینه سونی a6400

  • سنسور 24.2 مگاپیکسلی SIMOS aps-c
  • سرعت عکاسی پیاپی 11 فریم بر ثانیه
  • ISO 100 تا 32000
  • تمرکز قدرتمند
  • D. فنر فوکوس
  • فیلمبرداری 4k

دوربین فیلمبرداری سونی a6400

قابلیت عکسبرداری قوی یکی از چشمگیرترین نقاط قوت و مزایای دوربین های سری a سونی است که به طرز شگفت انگیزی در این دوربین های کوچک تعبیه شده است.کیفیت فیلمبرداری 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه یکی از ویژگی های محبوب دوربین برای علاقه مندان به فیلمبرداری است و با فناوری فوکوس خودکار، سوژه های موجود در کادر شما به بهترین شکل نمایش داده می شوند. توانایی ساخت فیلم‌های تایم لپس و بسیاری از ویژگی‌های ضبط حرکت آهسته و سریع، طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آنها برای شفاف‌تر کردن ویدیوها استفاده کنید.

ویژگی های کیت 16-50 میلی متری a6400

دوربین بدون آینه سونی a6400 به همراه لنز 16-50 میلی متری Sony E PZ یکی از پرفروش ترین کیت های این سری است که به طرز شگفت انگیزی قادر به ضبط و ذخیره انواع فیلم ها و عکس ها می باشد و به همین دلیل در بین عکاسان و عکاسان محبوبیت دارد. همانطور که گفته شد در این کیت از لنز 16-50 استفاده شده است که دیافراگم این لنز کوچک 7 تیغه است و در بازترین حالت ممکن معادل f/3.5 خواهد بود که می تواند تصاویر زیبایی را ثبت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a6400 Kit 16-50mm تومان 52,000,000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony a6400 Kit 16-50mm تومان 52,000,000"، کلیک کنید.