نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی SONY α7R III Body

بدون شک قدرت مطلق در دنیای دوربین های بدون آینه فول فریم در دست سونی است. این برند با معرفی بسیاری از محصولات برجسته خود، تکنولوژی و هنر خود را در ساخت دوربین های بدون آینه برای تمامی عکاسان به اثبات رسانده است. دوربین SONY Alpha SONY α7R III به عنوان مثال یکی از نمونه ها برای حرفه ای ها ساخته شده است که در کار خود جاه طلبی بالایی دارند و می خواهند دوربینی با قابلیت های برجسته داشته باشند. امسال این دوربین مفتخر به برنده شدن جوایز TIPA و بهترین دوربین سال شد و با توجه به ویژگی هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، این دوربین واقعا شایسته عناوینی است که دریافت کرده است.

بررسی دوربین سونی α7R III

مهم ترین ویژگی این دوربین سنسور SIMOS فول فریم است که 42.4 مگاپیکسل است و وضوح بسیار بالایی به تصاویر دوربین می دهد. به منظور بهبود سرعت دوربین و همچنین افزایش وضوح عکس ها، سیستم پردازنده BIONZ X در آن قرار داده شده است که در حال حاضر یکی از بهترین ها در دوربین های بدون آینه به حساب می آید. این قطعه تا 15 استاپ پویا دارد. ترکیب سنسور و پردازنده در این محصول باعث ایجاد ISO 100 تا 32000 شده است که در حالت ارتقا یافته به 50 تا 102400 می رسد و این یعنی توانایی دوربین در عکاسی در نورهای کم و روشن، نتیجه نهایی 14 خروجی بیت بین سنسور و پردازنده قرار دارد که باعث افزایش کیفیت و بهبود جزئیات در سایه ها و هایلایت می شود. این خروجی حتی با فیلم و عکاسی مداوم نیز کار می کند.

مشخصات دوربین آلفا سونی SONY α7R III

  • سنسور 42.4 مگاپیکسلی 35 میلی متری
  • سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه
  • ISO تا 32000
  • سنسور فول فریم
  • فوکوس خودکار داخلی قدرتمند
  • فناوری تمرکز د
  • منظره یاب دقیق و با کیفیت
  • فرمت فیلمبرداری 4k
  • پردازنده سریع و کارآمد Bionz X
  • وزن 675 گرم
  • انواع فوکوس خودکار
  • صفحه نمایش 3 اینچی

منظره یاب دوربین سونی Alpha α7R III

OLED Quad-VGA که منظره یاب واقعی معروف سونی است، دیدی با کیفیت بالا و طبیعی را فراهم می کند. این منظره یاب دارای 3.69 میلیون نقطه است و فناوری hi جزئیات تصویر را افزایش می دهد. عکاسی پیاپی با نرخ 10 فریم انجام می شود و α7R III را به گزینه ای مناسب برای عکاسی ورزشی و سوژه هایی با حرکت سریع تبدیل می کند. در عین حال، با فوکوس خودکار بالاتر و سریعتر که روی هر تصویر وجود دارد، یک صحنه را از دست نخواهید داد. از آنجایی که هنگام عکاسی از حیات وحش، کوچکترین صدا می تواند باعث از دست دادن یک فرصت عالی برای عکاسی شود، این دوربین در حالت عکاسی پیاپی هیچ صدایی ایجاد نمی کند و در سکوت کامل عمل می کند. شما می توانید تا 72 عکس را به صورت متوالی ضبط کنید و آنها را در فرمت های jpeg یا خام ذخیره کنید.

دوربین با فوکوس خودکار SONY α7R III

قطعا از عملکرد فوکوس خودکار این دوربین شگفت زده خواهید شد. 68 درصد از فریم تصویر شما توسط 399 نقطه تشخیص فاز و 425 نقطه تشخیص کنتراست با ترکیب دو فرآیند فوکوس پوشانده شده است تا صحنه ای را از دست ندهید. به لطف فناوری هیبریدی، فوکوس دوربین دو برابر رقبای خود در شرایط کم نور سریع است، در حالی که ردیابی سوژه با نرخ خطای بسیار پایین انجام می شود. علاوه بر این، استفاده دوربین از فناوری جدید Focus D سونی، همه ویژگی‌های ذکر شده را بهبود می‌بخشد و دیدگاه شما را نسبت به فوکوس خودکار دوربین تغییر می‌دهد.

تثبیت کننده دوربین SONY α7R III

یکی از بهترین ویژگی های دیگر این دوربین وجود سیستم تثبیت کننده 5 محوره پیشرفته است که کوچکترین نقاط دست شما را خنثی می کند و وضوح پورت USB را با سرعت انتقال داده بالا افزایش می دهد و کار عکاس را روان می کند. قابلیت اتصال استودیو به دستگاه های مختلف از طریق وای فای و بلوتوث، کابل های مزاحم را از دست و پای شما حذف می کند. در نهایت، قابلیت ضبط ویدیوی 4k این محصول را به گزینه ای ایده آل برای بسیاری از علاقه مندان تبدیل کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی SONY α7R III Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی SONY α7R III Body"، کلیک کنید.