مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی کوئیک در سمنان 

مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی کوئیک در سمنان 

اورزو/سمنان  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان از مصدومیت پنج نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی کوئیک در محور سمنان_ دامغان خبر داد.

حسین درخشان ۱۹ تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۲، سه شنبه «۱۹ تیر ماه»، گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی کوئیک در جاده سمنان به دامغان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه آهوان این جمعیت در صحنه حاضر و اقدامات اولیه را انجام دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان افزود: بر اثر این حادثه که در کیلومتر ۳۷ جاده سمنان به دامغان اتفاق افتاد، پنج نفر مصدوم شدند که سه مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و دو مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی کوئیک در سمنان " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی کوئیک در سمنان "، کلیک کنید.