مصدومیت چهار سرنشین کوییک در اثر انحراف به چپ

مصدومیت چهار سرنشین کوییک در اثر انحراف به چپ

اورزو/سمنان به گفته معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان سمنان، انحراف از جاده یک دستگاه کوییک به مصدومیت چهار سرنشین این خودرو انجامید.

علیرضا باغبان 25 خردادماه اظهار کرد: ساعت 05:33 امروز جمعه 25 خرداد ماه 1403، طی گزارش EOC استان خبری مبنی بر انحراف از جاده یک دستگاه خودروی سواری کوییک در کیلومتر 60 جاده آرادان به سرخه دریافت شد.که بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به علت وقوع این سانحه جاده ای گفت: براساس نظر کارشناسان انحراف از جاده این خودروی سواری منجر به سانحه و مصدومیت سرنشینان آن شده است.

باغبان با اشاره به اینکه این حادثه چهار مصدوم دربرداشت، اضافه کرد: مصدومین پس از رهاسازی و اقدامات اولیه باهمکاری نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند 
پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت چهار سرنشین کوییک در اثر انحراف به چپ" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت چهار سرنشین کوییک در اثر انحراف به چپ"، کلیک کنید.