مرگ تلخ ۲ نفر در اصفهان

مرگ تلخ ۲ نفر در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: با وجود افزایش دما در فصل تابستان و استفاده از دستگاه‌های سرمایشی کولر‌ها و آب‌سردکن‌ها وقوع حوادث ناشی از برق‌گرفتگی افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به حادثه برق‌گرفتگی در شهر مبارکه گفت: شب گذشته در یکی از پارک‌های شهر مبارکه یک جوان بر اثر برق‌گرفتگی فوت کرد که علت حادثه در دست بررسی است.

شیشه‌فروش گفت: در حادثه‌ای دیگر، یک کودک هفته گذشته در حین از استفاده از آب‌سردکن در شهر رزوه به دلیل برق‌گرفتگی فوت کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: لازم است در تمامی مراکز عمومی، اداری، تجاری، بازار، اماکن فرهنگی، مساجد، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی، گردشگری، آموزشی و پارک‌ها عوامل اجرائی و مسؤول با همکاری تیم‌های فنی شهرداری‌ها، آتش‌نشانی و شرکت‌های برق نسبت به ارزیابی ایمنی و رفع نقص، اصلاح و ایمن کردن شبکه‌های برق رها شده، دستگاه‌های سرمایشی و آب‌سردکن‌ها. اقدام کنند.

وی ادامه داد: باید آموزش‌های لازم همراه با اعلام هشدار از خطرات کار با برق اطلاع‌رسانی شود.

شیشه‌فروش عنوان کرد: در زمینه تهیه کولر‌ها و آب‌سردکن‌ها باید الزامات استاندارد و استفاده از افراد دارای صلاحیت ایمنی و فنی در مراحل نصب استفاده کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برای نصب و استفاده از آب‌سردکن‌ها باید الزامات ایمنی و استاندارد با اولویت استفاده از سیستم ارتینگ مناسب، کلید محافظ جان، نصب کف‌پوش عایق بر روی زمین اطراف دستگاه، استفاده از شیرآلات عایق و تست دوره‌ای بدنه برای پیشگیری از وقوع حوادث رعایت شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ تلخ ۲ نفر در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ تلخ ۲ نفر در اصفهان"، کلیک کنید.