مجری مناظره های انتخاباتی مشخص شد

مجری مناظره های انتخاباتی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری اورزو، سازمان صداوسیما برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پنج مناظره انتخاباتی در روزهای 28 و 31 خرداد، همچنین، 1 و 4 و 5 تیر تدارک دیده است که به طور زنده از شبکه های خبر و یک سیما به روی آنتن می رود.

مهدی خسروی، مجری و گوینده اورزو اجرای این مناظره ها را در روزهای یادشده بر عهده خواهد داشت که چهره ای نام آشنا در رسانه ملی و دارای سابقه طولانی کار در حوزه خبر است.

سازمان صداوسیما تاکنون برای چندین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساختار برنامه سازی مناظره بهره جسته و امسال نیز مناظرات را که از مهم ترین و پرمخاطب ترین برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدها به شمار می رود، با تغییراتی در ساختار و طراحی سوالات و با اجرای مهدی خسروی پخش خواهد کرد.

مجری این دوره برگزاری مناظره های انتخاباتی رسانه ملی، متولد 1356 و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل است. وی فعالیت حرفه ای خودش را از سال 1378 به عنوان خبرنگار آغاز کرده و عناوینی چون مدرس گویندگی و اجرای خبر، سردبیر، تهیه کننده، مجری و گوینده خبر را در کارنامه دارد.

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجری مناظره های انتخاباتی مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجری مناظره های انتخاباتی مشخص شد"، کلیک کنید.