مادر شهید حمیدرضا حمل‌دار آسمانی شد

مادر شهید حمیدرضا حمل‌دار آسمانی شد

اورزو/زنجان کربلائیه خانم عشرت محمدی مادر شهید والامقام «حمیدرضا حمل‌دار» بر اثر کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع خانم عشرت محمدی مادر فداکار در قطعه والدین شهدای بهشت زهرا (س) زنجان و با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

مراسم امروز سه‌شنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در مسجد طالقانی واقع در خیابان توحید روبروی مزار شهدای زنجان برگزار می‌شود.

شهید والامقام حمیدرضا حمل‌دار نهم فروردین۱۳۵۰، در شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش غفار و مادرش عشرت نام داشت. 

شهید والامقام حمل‌دار دانش‌آموز دوم راهنمایی بود که از سوی بسیج در ‏جبهه حضور یافت. وی بیستم دی ۱۳۶۵ و در سن ۱۵ سالگی در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد. پیکر او را در مزاری در زادگاهش به خاک سپردند.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادر شهید حمیدرضا حمل‌دار آسمانی شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادر شهید حمیدرضا حمل‌دار آسمانی شد"، کلیک کنید.