ماجرای بستن تسمه روی ستون پل میرداماد چه بود؟

ماجرای بستن تسمه روی ستون پل میرداماد چه بود؟

آفتاب نیوز :

 3 ستون از ستون های متعدد پل میرداماد دارای ترک های محدودی بوده و البته تسمه ی مذکور هم باز شده است.

حمید جوانی، شهردار منطقه 3 پایتخت دراین خصوص به فارس گفت: ایمنی تمامی پل های سطح تهران توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به طور مرتب رصد می شود و ما تردیدی در بحث استحکام این پل نداریم.

او اضافه کرد: این ترک ها مربوط به روکش ستون های بتنی پل است و خطرآفرین نیستند که این معایب در اولین فرصت برطرف می شوند.

شهردار منطقه 3 تهران دلیل نصب تسمه روی یکی از ستون های این پل را هم مهار موقت قسمتی از روکش ها عنوان کرد و گفت: نصب این تسمه ها ربطی به استحکام پل ندارد.

جوانی ادامه داد: همکاران ما از صبح بحث بازسازی را پیگیری کرده اند و علت برداشته شدن تسمه ها هم این بوده که بتوانیم هرچه سریعتر اصلاحات را انجام دهیم.

وی افزود: البته مدتی است که در بحث زیباسازی اقداماتی را انجام داده ایم و هم اکنون نیز درحال انجام اصلاحاتی از جمله رنگ آمیزی، نورپردازی و برطرف کردن ترک های برخی ستون های بتنی این پل هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماجرای بستن تسمه روی ستون پل میرداماد چه بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماجرای بستن تسمه روی ستون پل میرداماد چه بود؟"، کلیک کنید.