لاکچری ترین SUV بی ام و به خیابان های ایران آمد/فیلم

لاکچری ترین SUV بی ام و به خیابان های ایران آمد/فیلم

امیرمسعود عابدین_ طراحی کاملاً تهاجمی و جسورانه که با زبان طراحی جدید بی ام و متناسب می باشد، بسیار خوب و پخته صورت گرفته است.

نسخه پایه XM به پیشرانه 4.4 لیتری V8 مجهز است که به همراه یک موتور الکتریکی، 653 اسب بخار قدرت و 800 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. نسخه قدرتمند که لیبل رد نام دارد، 745 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتون متر گشتاور تولید می کند! بی ام و XM با وزن 2750 کیلوگرمی، لقب سنگین ترین خودروی تولیدی تاریخ بی ام و را یدک می کشد.

قیمت نسخه پایه 159 و نسخه لیبل رد 185 هزار دلار است. از روی کاغذ، بی ام و XM قوی تر از رقبای خود مثل فراری پوروسانگویه و لامبورگینی اوروس پرفورمانته و همچنین آستون مارتین DBX707 است؛ اما وزن زیاد XM برایش دردسر ساز خواهد شد!

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در اورزو مراجعه کنید.

322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لاکچری ترین SUV بی ام و به خیابان های ایران آمد/فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لاکچری ترین SUV بی ام و به خیابان های ایران آمد/فیلم"، کلیک کنید.