فیلم| کسب رتبه برتر کشوری هنرستان سما در جشنواره ابتکارات مدارس غیر انتفاعی

فیلم| کسب رتبه برتر کشوری هنرستان سما در جشنواره ابتکارات مدارس غیر انتفاعی

مدیر هنرستان دخترانه سمای واحد لنجان رتبه برتر کشوری در جشنواره ابتکارات مدارس غیر انتفاعی کشور (آفرینو) را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اورزو، لیلی سلیمیان مدیر هنرستان دخترانه سمای واحد لنجان رتبه برتر کشوری در جشنواره ابتکارات مدارس غیر انتفاعی کشور (آفرینو) را کسب کرد.

از بین ۶ هزار و ۲۰۰ طرح ارسال شده به این جشنواره ۲۰ طرح به عنوان طرح برتر کشور انتخاب شدند که طرح ارائه شده هنرستان دخترانه سمای واحد لنجان یکی از طرح‌های برتر کشور بود که مدیر هنرستان دخترانه سما در روز‌های ۱۳ تا ۱۵ مرداد در تهران موفق به دفاع از طرح ارائه داده بین داوران منتخب وزارتخانه آموزش و پرورش شد و این طرح مورد استقبال، تشویق و قدردانی قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| کسب رتبه برتر کشوری هنرستان سما در جشنواره ابتکارات مدارس غیر انتفاعی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| کسب رتبه برتر کشوری هنرستان سما در جشنواره ابتکارات مدارس غیر انتفاعی"، کلیک کنید.