فن‌بازارهای کشور درسنندج گرد هم آمدند

به گزارش خبرگزاری اورزو از سنندج، این نشست که با حضور استاندار کردستان،  مدیران فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور، کارگزاران تجارت فناوری ،‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد؛ و در آن آخرین دستاوردهای فناوری کشور در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

 این نشست ضمن فراهم کردن فرصتی برای تبادل تجربیات و ایجاد ارتباطات موثر بین فن‌بازارها، امکان شناسایی نیازهای فناورانه صنایع مختلف و بنگاه‌های اقتصادی، مشخص و راهکارهایی برای رفع این نیازها ارائه شد.

 فن‌بازار ملی ایران به عنوان پل ارتباطی بین پژوهشگران، فناواران، دانشگاه‌ها و صنایع عمل کرده و زمینه را برای تجاری‌سازی فناوری‌های نوین فراهم می‌کند.

 طی این نشست ۱۱ تجربه موفق از سوی مدیران و کارگزاران فن‌بازار ملی ایران ارایه شد و طی آن به بیان تجربیات و ظرفیت‌های همکاری مجموعه‌های خود پرداختند.

فن‌بازارهای کشور درسنندج گرد هم آمدند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فن‌بازارهای کشور درسنندج گرد هم آمدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فن‌بازارهای کشور درسنندج گرد هم آمدند"، کلیک کنید.