عوامل درگیری و قمه کشی در محله نیروهوایی تهران دستگیر شدند

عوامل درگیری و قمه کشی در محله نیروهوایی تهران دستگیر شدند

رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از دستگیری ۹ نفر اراذل و اوباش به خاطر درگیری و قمه کشی در محله نیروهوایی خبر داد.

به گزارش اورزو، سرهنگ سعید راستی درباره جزئیات این خبر، گفت: پرونده‌ای که امروز تشریح می‌شود مربوط به درگیری گروهی است که هفته گذشته در محله پیروزی رخ داد.

وی افزود: در این پرونده دو گروه از محله‌های دولاب و پیروزی پس از کری خوانی‌های طولانی، با تعیین قرار دعوا، ابتدا در محله شیوا درگیر شده و سپس بعد از چند روز در خیابان نیروهوایی با یکدیگر درگیر می‌شوند.

رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فاتب ادامه داد:  حاصل این نزاع، قمه کشی در خیابان و تخریب یک سوپرمارکت و چند خودرو بود.

راستی با اشاره به مجروحان این درگیری گفت: متاسفانه دو نفر از شهروندان در این درگیری  مجروح می‌شوند.

وی افزود: در این پرونده، ۹ نفر دستگیر شدند که ۱ نفر از آنها  سطح یک و دو نفر سطح دو بودند. همچنین دو نفر از آنها سابقه دار هستند.
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فاتب ادامه داد: این چند نفر همچنین اقدام به سرقت یک تلفن همراه و یک گردنبند طلا نیز کرده بودند.

راستی اظهار کرد: برخی از این افراد به اطراف تهران فرار کرده بودند که با اقدامات پلیس دستگیر شدند.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عوامل درگیری و قمه کشی در محله نیروهوایی تهران دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عوامل درگیری و قمه کشی در محله نیروهوایی تهران دستگیر شدند"، کلیک کنید.