عبدخدایی: قبل انقلاب طلبه وارد دانشگاه می شد ازطرف دیگر بی دین خارج می شد

عبدخدایی: قبل انقلاب طلبه وارد دانشگاه می شد ازطرف دیگر بی دین خارج می شد

عبدخدایی گفت: قبل انقلاب طلبه وارد دانشگاه می شد ازطرف دیگر بی دین خارج می شد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اورزو،محمد مهدی عببدخدایی در مراسم خاطره گویی انقلاب که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: در قبل انقلاب حزب توده، سوسیالیسم و خدانشناسی دانشگاه ها را برگرفته بود حتی مرحوم نواب صفوی یکبار برای من گفت طلبه وارد دانشگاه می شد از آن طرف بی دین خارج می شود.

عبد خدایی بیان کرد: وقتی به تاریخ انقلاب کبیر فرانسه نگاه می کنیم شخصیتی مثل ژان ژاک روسو سه جلد کتاب (عترافات، امیل و قرارداد اجتماعی) نوشته که می گویند رسو پدر انقلاب کبیر فرانسه است، چون کتاب قرار داد اجتماعی آن تاثیر بزرگی در انقلاب کبیر فرانسه گذاشت و تمام انقلاب ها در اروپا تحت تاثیر انقلاب کبیر فرانسه است و اگر دموکراسی در انگلستان به وجود آمده به خاطر انقلاب فرانسه است. 

عبدخدایی بیان کرد: در سال 1356 حدود 26 میلیارد و 200 میلیون دلار ارز وارد کشور شد با نفتی که قیمت هر بشکه آن  8 دلار بود این مبلغ کجا خرج شده است؟ ،بعد از 40 سال هنوز دختر شاه به انگلستان سفر می کند می تواند یک طبقه یک هتل را  اجاره کند و پسرش در قمار پول ها را می بازد واین ها کسانی بودند که می گفتند شاه سایه خداست!

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عبدخدایی: قبل انقلاب طلبه وارد دانشگاه می شد ازطرف دیگر بی دین خارج می شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عبدخدایی: قبل انقلاب طلبه وارد دانشگاه می شد ازطرف دیگر بی دین خارج می شد"، کلیک کنید.