شعار مردم استرالیا: همه صهیونیست ها تروریست هستند

شعار مردم استرالیا: همه صهیونیست ها تروریست هستند

به گزارش اورزو، هزاران نفر از مردم استرالیا با حضور در خیابان های شهر ملبورن ضمن حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه، جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این تجمع معترضان یک صدا شعار دادند که «همه صهیونیست ها تروریست هستند.»

به گزارش اورزو به نقل از راشاتودی، وزارت بهداشت نوار غزه امروز یکشنبه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 35 هزار و 984 شهید و شمار مجروحان به 80 هزار و 643 نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه افزود که ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 8 جنایت کشتار جمعی دیگر در نوار غزه مرتکب شد که طی آن 81 فلسطینی به شهادت رسیده و 223 نفر زخمی شدند.

به گفته مقامات وزارت بهداشت نوار غزه، هنوز پیکرهای شماری از شهدا زیر آوار یا در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای امدادی امکان کمک به مجروحان را ندارند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شعار مردم استرالیا: همه صهیونیست ها تروریست هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شعار مردم استرالیا: همه صهیونیست ها تروریست هستند"، کلیک کنید.