دستگیری 3 قاچاقچی که یک کیلو و 250 گرم تریاک را بلعیده بودند

دستگیری 3 قاچاقچی که یک کیلو و 250 گرم تریاک را بلعیده بودند

به گزارش اورزو از خراسان، سرهنگ حسن مشهدی در گفتگویی از دستگیری 3 قاچاقچی در شهرستان کاشمر خبرداد و اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشمر حین کنترل یکی از جاده های کاشمر به راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک شدند و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام بررسی های تکمیلی این کیلو و 250 گرم مواد مخدر را که سه متهم قصد داشتند در پوشش مسافر آن ها را از طریق بلع قاچاق کنند، کشف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: ماموران پلیس موادمخدر همچنین موفق شدند یک دستگاه سواری پژو 405 دیگر را که به همراه خودرو ذکر شده با متهمان در طول مسیر همراهی می کرد را شناسایی و توقیف کنند.

مشهدی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: مبارزه بی امان با موادمخدر یکی از ماموریت های مهم پلیس محسوب می شود و شهروندان با اعلام موارد مشکوک به مرکز 110 می توانند پلیس را در این زمینه یاری کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 3 قاچاقچی که یک کیلو و 250 گرم تریاک را بلعیده بودند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 3 قاچاقچی که یک کیلو و 250 گرم تریاک را بلعیده بودند"، کلیک کنید.