دستگیری 18 نفر در اصفهان

دستگیری 18 نفر در اصفهان

آفتاب نیوز :

سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: با استفاده حداکثری از ظرفیت کلانتری و پاسگاه های شهرستان اصفهان و هماهنگی با مرجع قضایی، طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در 24 ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در طی اجرای این طرح 18 متهم متواری شناسایی و در چند عملیات ضربتی در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند که در نتیجه آن 15 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی با قاطعیت و در چارچوب قانون با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد کرده و در این راستا از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 18 نفر در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 18 نفر در اصفهان"، کلیک کنید.