ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اورزو، آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی برخی پایه ها به تعویق افتاده است به طوری که در سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».

در حالی که پیش از این زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی سال تحصیلی 1404-1403 برای پایه ها و رشته های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، سه شنبه 28 فروردین ماه اعلام شده بود اما در سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش پایه های مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1404-1403 تمامی دوره های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می شود.

ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.