توزیع بیش از هزار بسته ارزاق میان نیازمندان در آستانه فرارسیدن ماه رمضان و عید نوروز

توزیع بیش از هزار بسته ارزاق میان نیازمندان در آستانه فرارسیدن ماه رمضان و عید نوروز

به همت اداره نذورات، هدایا و امور خیرین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز، بیش از یک هزار بسته ارزاق تهیه و بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

به گزارش اورزو، خادمین این بارگاه ملکوتی در اداره نذورات با مشارکت خیرین و نیکوکاران، بسته های ارزاق حاوی برنج، روغن، چای، شکر، قند، حبوبات، رب، ماکارونی، مرغ، گوشت و… را با حضور در مناطق محروم شهرستان ری بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار توزیع کردند.

گفتنی است، این طرح در چند مرحله در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اجرا خواهد شد و بانیان خیر می توانند وجوه خود را برای تهیه سبد ارزاق به شماره کارت بانکی 6393467000078660 واریز کنند.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع بیش از هزار بسته ارزاق میان نیازمندان در آستانه فرارسیدن ماه رمضان و عید نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع بیش از هزار بسته ارزاق میان نیازمندان در آستانه فرارسیدن ماه رمضان و عید نوروز"، کلیک کنید.