تورنمنت جاده ابریشم| برتری پرویزی و ریگی؛ 2 مدال برنز قطعی شد

تورنمنت جاده ابریشم| برتری پرویزی و ریگی؛ 2 مدال برنز قطعی شد

مهدی پرویزی و مصطفی ریگی با برتری مقابل حریفان، مدال برنز خود در تورنمنت جاده ابریشم را قطعی کردند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اورزو،  تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت های قدیمی و مطرح جهان است از عصر امروز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شده و تیم ایران با 6 بوکسور در این مسابقات حضور یافته است.

بر این اساس و در روز نخست این پیکارها، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و روزبه صفری به مصاف حریفان خود رفتند.در وزن 51 کیلوگرم، مهدی پرویزی با ارایه مبارزه ای زیبا از سد “دمیر” قزاقستانی گذشت و ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

در وزن 54 کیلوگرم، مصطفی ریگی مقتدرانه “محمد هادی” پاکستانی را مغلوب کرد تا با صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.در وزن 92+ کیلوگرم، روزبه صفری مقابل “جلال اوف” بوکسور مطرح ازبکستانی قرار گرفت و با وجود ارایه مبارزه ای شجاعانه، نتوانست به  برتری دست یابد و از دور مسابقات کنار رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تورنمنت جاده ابریشم| برتری پرویزی و ریگی؛ 2 مدال برنز قطعی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تورنمنت جاده ابریشم| برتری پرویزی و ریگی؛ 2 مدال برنز قطعی شد"، کلیک کنید.