تماس مقداد با امیرعبداللهیان در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران

تماس مقداد با امیرعبداللهیان در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران

به گزارش اورزو وزیر امور خارجه سوریه در این گفت وگو  حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به شدیدترین عبارت محکوم کرد و آن را نقض فاحش مقررات بین المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک 1961 وین دانست.

 امیرعبداللهیان نیز ضمن تشکر از حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ، گفت: نتانیاهو بدلیل شکست های  پی در پی رژیم اسراییل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه طلبانه صهیونیست ها ، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است.

 امیرعبداللهیان حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون های بین المللی دانست و مسوولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد.
 

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تماس مقداد با امیرعبداللهیان در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تماس مقداد با امیرعبداللهیان در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران"، کلیک کنید.