تردد وسایل نقلیه در محور خیابان انقلاب و آزادی ممنوع شد

تردد وسایل نقلیه در محور خیابان انقلاب و آزادی ممنوع شد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، از دقایقی قبل تردد در محور خیابان انقلاب و آزادی به طور کامل ممنوع شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اورزو، سرهنگ احسان مومنی باتوجه به برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی و حضور شهروندان از مسیرهای سیزدهگانه در این میدان، تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته شده است. 

از دقایقی قبل تردد در خیابان های انقلاب و ازادی ممنوع شد و شهروندان  عزیز می توانند از این مسیرهای جایگزین استفاده کنند. بزرگراه امام علی، زیرگذر مفتح، خیابان سپاه و پل چوبی، تونل توحید، زیرگذر استاد معین و بزرگراه ستاری به عنوان مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده است. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد وسایل نقلیه در محور خیابان انقلاب و آزادی ممنوع شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد وسایل نقلیه در محور خیابان انقلاب و آزادی ممنوع شد"، کلیک کنید.