تحقق مطالبه ۲۰ ساله مردم شهرستان بروجن در هفته دولت

تحقق مطالبه ۲۰ ساله مردم شهرستان بروجن در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری اورزو استان چهارمحال وبختیاری ، فتاح کرمی به‌مناسبت هفته دولت در آئین افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بروجن تأکید کرد: با بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی بن به بروجن امروز شهرهای فرادنبه، سفیددشت و قسمتی از شهر بروجن از آب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای بلداجی و فرادنبه افزود: با توجه به در دست اجرا بودن تصفیه‌خانه شهر سفید دشت، شهرستان بروجن از جمله شهرستان‌هایی خواهد بود که جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب آن به‌صورت ۱۰۰ درصد از طریق تصفیه‌خانه انجام می‌شود.

کرمی به تعیین‌تکلیف سد آقبلاغ بعد از ۱۵ سال اشاره و تصریح کرد:‌ تعیین‌تکلیف این سد به‌عنوان یکی از مطالبه‌های به حق مردم در بخش گندمان می‌تواند بسیاری از مشکلات این منطقه در بخش کشاورزی و صنعت را برطرف کند.

وی ارتقای کشت گلخانه‌ای و تبدیل بروجن به شهرستان گلخانه‌ای را از دستاوردهای دولت دانست و یادآور شد:‌ سطح گلخانه‌های این شهرستان از ۹ به ۲۱ هکتار افزایش و امروز ۱۶۰ هکتار دیگر نیز آماده بهره‌برداری است.

فرماندار بروجن اضافه کرد:‌ گازرسانی به گلخانه های  شهر بلداجی بعد از ۱۵ سال، آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامداری در شهرهای مختلف بروجن، تعیین تکلیف مجتمع دامداری شهر فرادنبه بعد از ۲۹ سال، شروع عملیات نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای این شهرستان، تعیین‌تکلیف مسکن ملی در شهر بلداجی بعد از ۱۲ سال، پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی شهری و روستایی در شهرستان بروجن، احیای ۱۱ واحد صنعتی نیمه‌فعال و غیرفعال در بروجن، ایجاد زیرساخت گردشگری در تالاب‌های چغاخور و گندمان با هدف تقویت زیرساخت صنعت، ارتقای دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم‌پزشکی و ارتقای رشته‌های تحصیلی، راه‌اندازی اداره استاندارد در شهرستان بروجن با توجه به وجود ۴۲ درصد صنعت استان در این شهرستان از مهم‌ترین اقدامات دولت در این شهرستان است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحقق مطالبه ۲۰ ساله مردم شهرستان بروجن در هفته دولت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحقق مطالبه ۲۰ ساله مردم شهرستان بروجن در هفته دولت"، کلیک کنید.