تحصیل بیش از 2 هزار دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد همدان

تحصیل بیش از 2 هزار دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد همدان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران ارزشمند کسانی هستند که هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس را آفریدند و در این دانشگاه بیش از 2 هزار دانشجو شاهد و ایثارگر تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اورزو، غلامرضا خاکساری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه اظهار کرد: شهدا در جایگاه والایی قرار دارند و دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران ارزشمند کسانی هستند که هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس را آفریدند که باید به آن افتخار کنند و ادامه دهنده مسیر آنها باشند.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نزدیک به یک هزار و 250 دانشجو شاهد و ایثارگر گروه الف (بالای 25 درصد) و 950 دانشجو شاهد و ایثارگر گروه ب (زیر 25 درصد) در همه  مقاطع مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: یکی از والاترین نعمت های الهی در جامعه اسلامی، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری بوده که در زمان خودشان فرمان امام راحل را لبیک گفتند و از نفس افتادند تا از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا قامت خم نکنیم به خاک افتادند تا به خاک نیفتیم هرچه داریم از برکت شهدا و جانبازان و رزمندگان است.

خاکساری عنوان کرد: ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه از مجموعه های فعال و پویا در دانشگاه است که در راستای رفاه و ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر همه توان خود را به کار می برد.

به گزارش اورزو، در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر در همه مقاطع تجلیل و قدردانی شد و دانشجویان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحصیل بیش از 2 هزار دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد همدان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحصیل بیش از 2 هزار دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد همدان"، کلیک کنید.