بزرگترین اشتباهات در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی

از طرفی دیگر معمولاً سازمان‌ها سالی یکبار به‌منظور قدردانی از کارکنان و مدیران خود هدایای نوروزی سازمانی را به آنان تقدیم می‌کنند و به ‌این ‌ترتیب حس تعلق سازمانی، انگیزه، روحیه و وفاداری کارکنان بیشتر می‌شود. چنانچه می‌خواهید به نحو احسنت مشتریان و کارکنان خود را از هدایای عید نوروز ۱۴۰۳ بهره‌مند کنید، لازم است که آگاهی خود را از اشتباهات رایج در زمینه خرید هدایای عید نوروز بالا ببرید؛ بنابراین با ما همراه شوید.

هدیه تبلیغاتی نوروزی چیست؟

 محصولات رایگانی هستند که شرکت‌ها برای تبلیغ برند و تقویت شهرت خود از آنها استفاده می‌کنند. این استراتژی کارساز نسبت به سایر روش‌های تبلیغات و بازاریابی بسیار کم هزینه است و در جلب توجه مشتریان تأثیر زیادی می‌گذارد؛ زیرا علاوه بر اینکه ظاهری شیک و جذاب دارند از کیفیت مطلوبی برخوردارند و مصرف کننده نیز می‌تواند به خوبی از آنها استفاده کند.

برند و سایر اطلاعاتی مانند تلفن، آدرس سایت و غیره بر روی انواع هدیه نوروزی درج می‌شود و به این طریق آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات سازمان‌ها و شرکت‌ها در سطح بسیار وسیعی افزایش می‌یابد. این محصولات ترکیبی از کالاهای فانتزی، دیجیتالی، صنایع دستی اصیل، خوراکی‌های مخصوص عید مانند شیرینی و آجیل ممتاز، لوازم دکوری و محصولات سلامتی هستند. از جمله هدایای نوروزی نوبل گیفت عبارتند از:

فروغ (بسته شمع و تخم مرغ رنگی)

این بسته فروغ نوروز است! تخم‌مرغ یکی از عناصر سفره هفت‌سین و نمادی از زایش خوبی‌ها و شکوفایی است. در بسته «فروغ» تخم‌مرغ سفالی، شمع مومی و یک پایه چوبی شمع و تخم‌مرغ قرار دارد. تخم‌مرغ را به نماد شکوفایی و شمع را به بهانه روشنایی‌، روی این پایه و سر سفره هفت‌سین قرار دهید.

محتویات این بسته:

  • یک قوطی شکلات تخم‌مرغی
  • یک عدد تخم‌مرغ سفالی
  • یک عدد پایه چوبی شمع و تخم‌مرغ
  • یک بسته کبریت پایه‌بلند
  • یک عدد شمع مومی
  • بسته‌بندی مقوایی

هفت مسین (ست ۷ تایی ظروف پایه بلند مسی)

نوروز، یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین جشن‌های ایرانیان است که فرصتی برای دور هم جمع‌شدن خانواده و دوستان و جشن‌گرفتن آغاز سال جدید است. «هفت‌مسین» یک هدیه مناسب برای نوروز است که می‌تواند به زیباترشدن سفره هفت‌سین و دورهمی‌های نوروزی کمک کند. این هدیه، شامل ۷ عدد آجیل‌خوری پایه‌دار مسی است که می‌توانید روی سفره هفت‌سین قرار دهید.

محتویات بسته :

  •  ۷ عدد آجیل‌خوری پایه‌دار مسی 
  • جعبه مقوایی

۵ اشتباه متداول هنگام خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی

خرید  برای تعداد زیادی از مشتریان و کارکنان برای نوروز پیچیدگی‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل برای اجتناب از ضررهای ناشی از اشتباهات متداول در این زمینه باید از آنها آگاه شوید. مواردی همچون خرید بیش از حد، طراحی‌های نا زیبای هدایا، اقلام ارزان قیمت و غیره نتایج خوبی به بار نمی‌آورند. این اشتباهات عبارت‌اند از:

 ۱. سفارش دادن بدون برنامه‌ریزی و استراتژی

 زمانی استفاده از استراتژی هدایای تبلیغاتی موفق می‌شود که مطابق با برنامه‌ریزی دقیق و کارآمدی اجرا شود. چنانچه هدف شما افزایش آگاهی از برند است یا اینکه می‌خواهید از کارکنان خود قدردانی کنید، طبیعتاً برنامه‌ریزی‌ها نیز متفاوت خواهند بود. اگر به جزئیات و ویژگی‌های هریک از اهداف خود توجه نکنید، در غیر این صورت پول خود را به هدر می‌دهید.

 اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، یک استراتژی مؤثر انتخاب کنید و مطابق با آن برنامه‌ریزی دقیقی را تعیین کنید. برای مثال هدایای ارزان قیمت برای عرضه به گروه بزرگی از بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌ها مناسب است نه اینکه آنها را به عنوان هدیه نوروزی خریداری کنید.

۲. طراحی ظاهری و بسته‌بندی معمولی

منظور از طراحی معمولی هدیه عید نوروز، شکل و شمایل ظاهری ناپسند، طراحی‌های گرافیکی قدیمی و حتی بسته‌بندی‌های بی‌کیفیت و بدرنگ است که در جذب مخاطبان کمترین اثری نمی‌گذارند و حتی برعکس عمل می‌کنند.

 توصیه می‌شود با طراحانی کار کنید که تناسب و هارمونی جذابی را در متن، تصاویر و نشانه‌ها ایجاد کنند و طرحی چشم‌نواز و دل‌فریب از برندتان را بیافرینند. همچنین از بسته‌بندی‌های محکم، شیک، رنگارنگ مخصوص  استفاده کنید تا ارزش هدایا را چندین برابر نشان دهند. به‌طوری‌که گیرنده هدیه در اولین نگاه مجذوب و شیفته آن شود.

۳. عدم شناخت کافی از مخاطب هدف

مشتری و مخاطب است که همیشه پادشاهی می‌کند و در نظر گرفتن مواردی همچون جنسیت، سن، شغل،خواسته‌ها، ترجیحات، سلیقه او در اولویت است، بنابراین هدیه تبلیغاتی نوروزی را کاملا کاربردی و با کیفیت انتخاب کنید تا بتواند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کند

۴. به تعویق انداختن سفارش

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز بهار، سر شما نیز بسیار شلوغ می‌شود به‌طوری‌که ممکن است برای انجام تمامی کارهای خود تحت فشار قرار بگیرید و بالطبع نگران شوید. در چنین شرایطی احتمالاً خرید هدیه نوروزی را به تعویق می‌اندازید.

تاخیر در خرید هدایای تبلیغاتی هزینه‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری را به وجود می‌آورد و کاری که با عجله انجام شود بی کیفیت است و استرس زیادی به همراه دارد. به جای اینکه تا آخرین لحظات منتظر بمانید تا هدایای نوروزی سازمانی را سفارش دهید، سعی کنید1 ماه قبل سفارشات خود را ثبت کنید. با این کار اشتباهاتی نظیر چاپ غلط و طراحی‌های نادرست را زودتر تشخیص می‌دهید و می‌توانید آنها را مجدداً بر طرف کنید.

۵. خرید هدایای تبلیغاتی بسیار ارزان

انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و بی کیفیت یکی از بزرگترین اشتباهات رایج است و تاثیر نامطلوبی روی مخاطبان می‌گذارد، چون این اقلام معمولاً جنس خوبی ندارند و با دوام نیستند و حتی در برخی از موارد نیز به دلیل عدم قابلیت استفاده و ارزش، به شهرت برند آسیب وارد می‌کنند. اگر به مشتریان خود هدایای نوروزی با کیفیت تقدیم کنید، به احتمال زیاد به شما اعتماد می‌کنند.

برای تهیه و خرید محصولات با کیفیت به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کنید. نوبل گیفت هدایای تبلیغاتی عید نوروز را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها برای مشتریان خود ارائه می‌کند. این محصولات باکیفیت، شیک، همه کاره و مفید هستند به ‌طوری‌ که مصرف کننده می‌تواند برای مدت زمانی طولانی هدیه را نزد خود نگهداری کند.

در خاتمه یاد آوری می‌کنیم که انتخاب مناسب‌ترین هدیه عید نوروز از بین طیف متنوع هدایایی تبلیغاتی سخت به نظر می‌رسد و چنین موضوعی باعث می‌شود که مسئولان تصمیم‌گیری در باره خرید هدایا را به تاخیر بیندازند. سایت نوبل گیفت فرایند تصمیم‌گیری، انتخاب و خرید را برای کاربران خود به سادگی میسر نموده است. دسته‌بندی‌های مشخص گروه‌های محصولی، محصولات فروش و آماده شده از قبل و همچنین طبقه‌بندی‌شده بر اساس قیمت، از جمله امتیازاتی است که می‌توانید هدایای تبلیغاتی نوروزی مد نظر خود را بدون هیچ‌گونه نگرانی و به راحتی خریداری نمایید. از همین حالا اقدام کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگترین اشتباهات در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگترین اشتباهات در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی"، کلیک کنید.