با همه گله مندی هایم امسال هم رای می دهم

این مداح اهل بیت(ع) در بخشی از یادداشت خود نوشت: با توجّه به همه گله مندی هایم، امسال هم رای می دهم؛ نگاه می کنم و دقّت به این که آتش دشمنان بر روی چه کسانی بیشتر متمرکز شد تا دودستگی و چند دستگی ایجاد کند؛ دقیقاً به همان اشخاص رای خواهم داد.

به گزارش اورزو، متن یادداشت محمود کریمی به شرح ذیل است:

برادران و خواهران عزیزم؛

با توجّه به همه گله مندی هایم، امسال هم رای می دهم؛ به این دلیل که اولاً تکلیف شرعی است و دوم این که اگر رای ندهم، طبیعتاً حق هیچ اعتراضی در آینده ندارم. سوم این که الان گله مندیم و اگر مشارکت پایین بیاید، فردا شکست خورده ایم و دشمن بی رحمی که به غزه رحم نمی کند درها را باز می بیند و دلایل بسیار دیگر…

نگاه می کنم و دقّت به این که آتش دشمنان بر روی چه کسانی بیشتر متمرکز شد تا دودستگی و چند دستگی ایجاد کند؛ دقیقاً به همان اشخاص رای خواهم داد. صالح یا اصلح و یا خدای ناکرده ایراد آن ها به شورای محترم نگهبان که تایید صلاحیت کرده برمی گردد و در روز حساب جواب دارد.

با همه گله مندی هایم امسال هم رای می دهم

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با همه گله مندی هایم امسال هم رای می دهم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با همه گله مندی هایم امسال هم رای می دهم"، کلیک کنید.