بازگشت متفاوت عمو پورنگ و امیرمحمد کلید خورد

بازگشت متفاوت عمو پورنگ و امیرمحمد کلید خورد

آفتاب‌‌نیوز :

داریوش فرضیایی در جدیدترین فعالیت هنری خود، با یک سریال کودک و نوجوان به نام «لالایی» به نمایش خانگی می‌آید. امیرمحمد متقیان نیز در این سریال، همراه داریوش فرضیایی است. این مجموعه که «لالایی» نام دارد با حضور این ۲ چهره حوزه کودک به همراه سایر بازیگران سریال، به روایت داستانی متفاوت برای کودک و نوجوان می‌پردازد. در این مجموعه جمعی از بازیگرانی که در این سال ها با داریوش فرضیایی در کارهای کودک کار کرده اند، حضور دارند و البته در این ترکیب چهره‌های متفاوت و حتی کمتر شناخته شده نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

طی سال های اخیر شبکه نمایش خانگی کمتر محتوایی برای حوزه کودک و نوجوان ساخته است و سریال هایی که برای این سنین ساخته شده به زحمت به انگشتان یک دست می رسد. حال آنکه این روزها بخش زیادی از مردم اشتراک سکوها و سرویس ها را دارند و فرزندان همراه با آنها به تماشای سریال های شبکه نمایش خانگی می‌نشینند.

«لالایی» جدیدترین ساخته احمد درویشعلی پور است که برای پخش از فیلیمو، تهیه و تولید شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت متفاوت عمو پورنگ و امیرمحمد کلید خورد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت متفاوت عمو پورنگ و امیرمحمد کلید خورد"، کلیک کنید.