بازدید هییت آموزشی پلیس کشور عراق از فراجا

بازدید هییت آموزشی پلیس کشور عراق از فراجا

هییت آموزشی پلیس کشور عراق از توانمندی ها و آموزش های تخصصی پلیس ایران بازدید کردند.

به گزارش اورزو و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس، هییت آموزشی پلیس عراق ضمن حضور در ستاد فرماندهی کل فراجا مهمان معاونت تربیت و آموزش بودند.

بر اساس این گزارش سردار حمیدی، معاون تربیت و آموزش فراجا ضمن خیر مقدم به هییت عراقی از توانمندی های پلیس ایران گفت و افزود: آمادگی جسمانی ماموران پلیس ایران و شبیه سازی تجهیزات پلیسی نمونه ای از این توانمندی ها به شمار می رود.

وی با تشریح نحوه آموزش پلیس های تخصصی فراجا با توجه به نوع ماموریت آنها بیان داشت: پلیس ایران آمادگی کامل برای همکاری آموزشی با پلیس کشور عراق را دارد.

در ادامه اعضای هییت آموزشی پلیس عراق پس از بازدید از توانمندی های پلیس ایران ضمن اشاره به پیوند مناسبات دو کشور ابراز امیدواری کردند که از امکانات آموزشی پلیس ایران استفاده کنند.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید هییت آموزشی پلیس کشور عراق از فراجا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید هییت آموزشی پلیس کشور عراق از فراجا"، کلیک کنید.