انجام 6 ماموریت پلیسی در استان سمنان| 7 سارق کالپوش دستگیر شدند – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

انجام 6 ماموریت پلیسی در استان سمنان| 7 سارق کالپوش دستگیر شدند - خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اورزو، سردار جلیل موقوفه ای ظهر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: یکی از مهمترین این رویدادها اجرای طرح امنیت محله محور با حضور شش تیم عملیاتی در کالپوش میامی بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته هفت سارق و خرده فروش مواد مخدر در طرح امنیت محله محور کالپوش میامی دستگیر شدند، افزود: کشف دو کیلو و 600 گرم مواد مخدر و موتور سیکلت سرقتی از جمله اقدامات مهم پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در گرمسار به اجرا درآمد، ابراز داشت: در این رابطه 24 دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی و روانه پارکینگ شدند.

موقوفه ای با بیان اینکه در پی مزاحمت چندین موتورسیکلت در اطراف مدارس شاهرود موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا برای پنج راکب پرونده تشکیل و موتورسیکلت آنها توقیف شد.

وی در دستگیری کلاهبردار میلیاردی پیش فروش واحدهای مسکونی به ارزش 150 میلیارد ریال در شاهرود خبر داد و افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضا معرفی شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه شش هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق از یک خودرو ایسوزو در گرمسار کشف شد، ابراز داشت: راننده و سرنشین دستگیر شدند.

موقوفه ای از توقیف محموله کپسول های لاغری غیرمجاز به ارزش پنج میلیارد ریال در آرادان خبر داد و اضافه کرد: یک خودرو نیسان توقیف و متهم به اداره تعزیرات حکومتی گرمسار معرفی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 6 ماموریت پلیسی در استان سمنان| 7 سارق کالپوش دستگیر شدند – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 6 ماموریت پلیسی در استان سمنان| 7 سارق کالپوش دستگیر شدند – خبرگزاری اورزو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.