امکان انتشار محتوای سکوها در تلوبیون فراهم شد

امکان انتشار محتوای سکوها در تلوبیون فراهم شد

سکوهای دارای مجوز از ساترا می‌توانند محتوای خود را در تلوبیون منتشر کنند.

به گزارش اورزو به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، طبق اعلام رضا زمانیان ـ مدیرکل توسعه کسب و کار و تسهیل‌گری ساترا ـ از این پس سکوهای دارای مجوز از ساترا می‌توانند محتوای خود را در تلوبیون منتشر کنند.

این امکان برای سکوهای صوت و تصویر فراهم شده است تا بتوانند محتوای تولیدی خود را با رعایت حقوق مادی و معنوی در صفحه اختصاصی خود در سکوی تلوبیون به نمایش عموم بگذارند.

سکوهای متقاضی می‌توانند با مراجعه به مرکز خدمات رسانه در وبگاه ساترا (Satra.ir) درخواست خود را ثبت کنند و از این امکان بهره‌مند شوند.

پایان خبر اورزو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان انتشار محتوای سکوها در تلوبیون فراهم شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان انتشار محتوای سکوها در تلوبیون فراهم شد"، کلیک کنید.