الجزیره: حزب الله بیش از ۲۰۰ موشک به اهداف اسرائیلی شلیک کرد+ فیلم

الجزیره: حزب الله بیش از ۲۰۰ موشک به اهداف اسرائیلی شلیک کرد+ فیلم

الجزیره به نقل از یک منبع در حزب الله: بیش از ۲۰۰ موشک از انواع مختلف به اهداف اسرائیلی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه شلیک شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری اورزو، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از یک منبع در حزب الله خبرداد: بیش از ۲۰۰ موشک از انواع مختلف به اهداف اسرائیلی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان  اشغالی سوریه شلیک شد.

این رسانه افزود: حزب الله بیش از ۲۰ پهپاد نیز به اهداف مختلف اسرائیل در منطقه اشغالی الجلیل شلیک کرده است و هنوز از میزان خسارات وارده به رژیم صهیونیستی خبری در دست نیست.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الجزیره: حزب الله بیش از ۲۰۰ موشک به اهداف اسرائیلی شلیک کرد+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الجزیره: حزب الله بیش از ۲۰۰ موشک به اهداف اسرائیلی شلیک کرد+ فیلم"، کلیک کنید.