اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان سمنان

اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری اورزو استان سمنان ،مجید حیدریان سرپرست اداره کل استاندارد استان عنوان نمود: با عنایت به سیاست های تحولی سازمان ملی استاندارد و اهتمام در ارج نهادن به فرصت تلاش خالصانه و ارتقای خدمت بی منت و توجه هر چه بیشتر بر موضوع کیفیت خدمات ارایه شده به مردم شریف ایران اسلامی و همچنین در راستای تحقق ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد که به موجب آن سازمان موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاهای ساخت داخل ، وارداتی و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی ، بهداشت و سلامت عمومی حایز اهمیت می باشند اقدام نماید . موضوع اجرای طرح عیدانه برای سومین سال با تمرکز بر خدمات ارایه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز ( از تاریخ 15 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه 1403) و با رویکرد نوین هوشمند سازی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است .

این طرح با هدف احقاق حقوق عامه مردم ، خدمت رسانی شایسته،فرهنگ سازی و پاسخگویی مسیولانه و شفاف در قبال ذینفعان استاندارد پیش از حلول ماه مبارک رمضان و اغاز سال نوطرح نظارتی عیدانه را باهدف ارزیابی انطباق خدمات از لحاظ ایمنی ، بهداشت و سلامت عمومی توسط ادارت کل استاندارد استانها با در نظر داشتن اهدافی از جمله: بازسازی روحیه ملی، توسعه شادی در میان آحاد جامعه، صیانت از ایمنی ، سلامت و احقاق حقوق مردم و جلب اعتماد عمومی و اطمینان آفرینی اجرا خواهد شد .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان سمنان"، کلیک کنید.