اجرای شبکه فیبر نوری در کردستان به ۱۶۸ کیلومتر رسید

اجرای شبکه فیبر نوری در کردستان به ۱۶۸ کیلومتر رسید

به گزارش خبرگزاری اورزو از سنندج، آرام حیدری، مدیرکل ارتباطات این استان، ضمن اشاره به وضعیت بافت شهر سنندج و سقز از لحاظ پستی و بلندی، اظهارکرد: ۱۱۴ کیلومتر فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر سنندج و ۵۴ کیلومتر در شهر سقز در حال حاضر توسط پیمانکاران مربوطه اجرا شده است.

وی افزود: اقدامات ما در اجرای این پروژه در شهر سنندج شامل ۱۱۴ کیلومتر حفاری و ۱۸۲ کیلومتر داکت گذاری و در شهرستان سقز نیز ۵۴ کیلومترحفاری، ۸۵ کیلومتر داکت گذاری و ۳۲ کیلومتر هم شوت فیبر می باشد.

حیدری بیان کرد: مرحله بعدی اجرای این پروژه در شهرستان های مریوان و کامیاران می باشد که امیدوارم با تعاملی که با شهرداران این دو شهر در حال انجام است هر چه زودتر استارت کار در این دو شهرستان نیز رقم خورد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای شبکه فیبر نوری در کردستان به ۱۶۸ کیلومتر رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای شبکه فیبر نوری در کردستان به ۱۶۸ کیلومتر رسید"، کلیک کنید.