کاخ سفید از تمدید قانون جاسوسی از شهروندان خارج از خاک آمریکا استقبال کرد

به گزارش اورزو، جیک سالیوان، امروز گفت که سنای آمریکا لایحه ای را برای اصلاح و تمدید بخش 702 قانون نظارت بر اطلاعات خارجی (FISA) که اجازه نظارت الکترونیکی بر شهروندان خارج از ایالات متحده را می دهد، تایید کرده است.

هفته گذشته این لایحه از سوی مجلس نمایندگان کنگره تصویب شده بود که موجب شد قانون به جای پنج سال که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، به مدت 2 سال تمدید شود.

به گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، سالیوان در بیانیه ای که از سوی کاخ سفید منتشر شد، از تصویب قانون اصلاح اطلاعات و امنیت آمریکا در مجلس سنای کنگره استقبال کرد و گفت رییس جمهوری به زودی این قانون را امضاء خواهد کرد.

بخش 702 قانون نظارت بر اطلاعات خارجی به دولت ایالات متحده اجازه می دهد تا نظارت هدفمند از شهروندان خارج از خاک آمریکا را انجام دهد.

هرچند کنگره نظارت دولت آمریکا بر شهروندان خارجی را قانونی اعلام کرد ولی تحقیقات بسیاری نشان داده است که کاخ سفید پیش از این نیز هزاران بار در خارج از خاک کشورش در کشورهای مختلف اقدامات نظارتی و جاسوسی انجام داده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاخ سفید از تمدید قانون جاسوسی از شهروندان خارج از خاک آمریکا استقبال کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاخ سفید از تمدید قانون جاسوسی از شهروندان خارج از خاک آمریکا استقبال کرد"، کلیک کنید.