برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون تماشاگران خانم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اورزو، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هییت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس"، کلیک کنید.