آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به 242 روستا و ادامه عملیات

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تشریخ آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان بلوچستان گفت: تاکنون به 242 روستای سیل زده در این استان امدادرسانی شده است.

بابک محمودی در گفت وگو با اورزو درباره جزییات روند امدادرسانی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: در مناطق سیل زده این استان، هنوز امدادرسانی و توزیع بسته های امدادی و زیستی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر ادامه دارد و تاکنون با مشارکت 524 نفر از امدادگران در هر روز امدادرسانی و ارزیابی 242 روستا انجام شده است. 

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این بازه زمانی، در مناطق صعب العبور از بالگردها برای توزیع اقلام استفاده می کنیم در این بازه زمانی، 84 سورتی پرواز انجام شده و این بالگردها به 45 روستا اقلام ارسال کرده اند. 

محمودی گفت: درحال حاضر تمرکز ما در ارتفاعات سفیدکوه، منطقه آهوران، منطقه بنت شهرستان های نیک شهر و لاشار است که افراد نیازمند امداد هستند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده افزود: تاکنون هشت هزار و 590 بسته غذایی،  663 چادر، چهار هزار و 589 پتو و دو هزار و 753 موکت در بین سیل زدگان جنوب و مرکز استان سیستان و بلوچستان توزیع شده و ما تا آخرین لحظه در کنار آسیب دیدگان سیل خواهیم بود و کماکان امدادرسانی ادامه دارد.

پایان خبر اورزو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به 242 روستا و ادامه عملیات" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به 242 روستا و ادامه عملیات"، کلیک کنید.